Plasturi pentru puncte negre Balea

Intr-o cutie se gasesc 6 plasturi, ambalati individual, iar pretul este intre 10-15 lei. Am folosit vreo 4 dar nu mi s-au parut foarte eficienti. Adica, am reusit sa imi curat punctele negre de pe nas, dar nu in totalitate, de fiecare data a fost nevoie sa le mai si storc. Plus ca nu mi-a placut deloc senzatia de a sta cu plasturele pe nas, iar acesta se usca si se intarea din ce in ce mai mult. Unul dintre ei mi-a lasat la un moment dat pielea foarte uscata, atat de uscata incat nu am mai folosit fond de ten 2-3 zile.
Pentru mine cea mai eficienta metoda ramane abur+exfoliere cu un produs pentru curatarea tenului.
DSCN1448

This entry was posted in Cate putin din fiecare, DM and tagged , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Plasturi pentru puncte negre Balea

  1. am incercat si eu astfel de produse, dar pe termen lung aduc mai multe dejavantaje tenului decat beneficii.

Leave a Reply

