Cumparaturi DM (6)

Cateva lucruri luate din DM, mai mult pe fuga: un gel de ras, care este putin rozaliu dupa ce il aplic pe piele, mi-a placut mai mult cel anterior si o minicrema de maini pentru poseta care intra foarte bine in piele (la prima incercare).
Picture 004
Preturi aproximative:
Gel de ras ~ 8 lei
Crema de maini ~ 3 lei

Si am mai adaugat la “colectie” un balsam de buze Himalaya, care miroase a guma turbo, dar nu mi se pare cine stie ce cand este vorba de hidratare.
DSCN1701

This entry was posted in Cate putin din fiecare, DM and tagged , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Cumparaturi DM (6)

  1. Lorena Lal says:

    Balsamul de buze l-ai gasit in DM? Eu nu l-am vazut….;))) Trebuie sa mi-l iau si eu, l-am incercat azi la o prietena si mi-a placut:D
    Pupici

  2. cred ca trebuie sa cumpar acel gel de ras ca prea am auzit pareri bune despre el :).

Leave a Reply

