Geluri de dus Balea

Am cazut si eu in tentatia gelurilor de dus de la Balea. Am incercat pana acum 4 geluri de dus, daca nu ma insel costa in jur de 6 lei fiecare.
Gelul de dus cu ulei de Ylang-Ylang, pentru relaxare nu mi-a placut mai deloc. Are un parfum neplacut din punctul meu de vedere. Consistenta acestuia este de gel, un gel mai tare, si iese destul de greu din ambalaj, cu toate ca il tin de la inceput cu susul in jos. Din fericire face spuma si il pot folosi.
Gelul de cu fructe rosii are un parfum discret si o consistenta putin mai lichida decat cel anterior. Face spuma putin mai greu.
Gelul de dus cu ananas a fost in editie limitata. Are un parfum superb, putin cam dulce insa. Ca si consistenta este cremos, cu toate acestea face o spuma bogata si a fost preferatul meu.
Gelul de dus cu mango a fost si el tot in editie limitata. Consistenta acestuia este tot cremoasa, iar parfumul perfect. Nu gasesc nimic care sa nu imi placa la el.
DSCN1673

This entry was posted in Cate putin din fiecare, DM and tagged , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Geluri de dus Balea

  1. in genereal, imi plac gelurile Balea :).

  2. Pingback: geluri, sampoane, balsamuri - optimizare si reciclare - Cocktail Antistress

Leave a Reply

