Impresii IWhite2

A venit timpul sa astern si cateva impresii in urma testarii kitului IWhite2.

Mi-a placut extrem de mult pasta de dinti. Am o problema destul de mare in alegerea unei paste de dinti, ba mi se pare prea mentolata, ba prea putin mentolata. Aceasta mi se pare ca in sfarsit are echilibrul perfect.

Nu prea sunt eu prea mare fan al apelor de gura, dar fiind necesar sa o folosesc pentru a avea rezultate cat mai corecte in testare facuta mi-a cam intrat vrand-nevrand in rutina si nici ca-mi pare rau!

Benzile cu gelul activ de albire sunt extrem de usor de folosit iar rezultatele au fost neasteptat de vizibile dupa cele 5 zile de folosire.

Ma bucur ca am am avut ocazia sa testez aceste produse, iar per total ma declar multumita de calitatea acestota!

20170307_10365

This entry was posted in Giveaway&Campanii and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

